Geras kaladės kaupimo kortinis žaidimas su smegenim; mechanika gražiai suklijuota su tema.
Geriausias kandidatas palyginimui - Dominion, kuris akivaizdžiai labiau pritaikytas mažiau patyrusiems žaidėjams, lenvesnėmis taisyklėmis, tačiau ir akivaizdžiai mažesniu žaidimo malonumu.
Taigi, kas vyksta? Kaupi kaladę, kurioje: herojai, ginklai, daiktai ir burtai bei vienas kitas kaimietis. Kortos turi piniginę vertę. Ėjimo metu gali rinktis - eiti į kaimą prekiauti, kelti herojų lygį, arba (kas yra kur kas smagiau), užlenkt kokį vieną kitą monstrą. Šis keliauja į tavo kaladę, ir jo varganus palaikus vėliau gali rodyt kaimiečiams už pinigus, gauti tam tikrų privalumų arba tiesiog turėti jį kaip prisiminimą ir pergalės taškus. Žaidimas baigiasi, kai iš požemių išlenda reikšmingas baisa ir jis yra gracingai nukirsdinamas arba pasiekia žemę ir eina terorizuoti kaimų. Kas vyksta toliau tokiu atveju, nėra iki galo žinoma, bet žaidėjai su visais herojais išsilaksto pakampėm ir skaičiuoja surinktus pergalės taškus.
Pliusai:
- įtraukianti tema ir geras jausmas žaidžiant (bent jau man);
- pakankamai sudėtinga, bet ne per daug sudėtinga žaisti (nėra net ir labai skausminga kokiam monstrui pralaimėti);
- patiko kelti lygį herojams;
- geras pasirinkimas tarp veiksmų, kuriuos gali daryti (pavyzdžiui, ruoštis kito raundo mūšiui atsidedant kelias kortas);
- aiškiai nežinoma žaidimo pabaiga, reikia gana greitai adaptuoti savo strategiją atsižvelgiant į tai, ką daro kiti.
Minusai:
- gal kiek mažoka tiesioginės interakcijos tarp žaidėjų (kodėl gi kaime negalima paskelbti dvikovos? ;
- nepajutau didelio skirtumo tarp magiškų atakų ir fizinių atakų. Buvo vos vienas kitas monstras, kuriam rūpėjo kokiu būdu bandai jį užlenkti. Gal kitose partijose kažkas keisis.
Kaip prijaučiantis Diablo tematikai, duodu 8,5 (palyginimui - Dominion, nepaisant papildymų - 7,5).
Žaisiu dar be dvejonių. Linai, jei spręsi imt papildymą ar ne, tai per daug nesvarstyk. Sueis