Smagu po partijos dar kartą perskaityt taisykles tada viskas dar geriau susidėlioja į savo vietas. Vakar nepadarėm nei vienos taislyklių klaidos. Dviprasmiškas taiskyklių vietas taip pat intuityviai žaidėmė teisingai:
- antra agrikultūros technologija leidzia pjaut javus net kai nėra atdengtos javų kortelės
- monumentas "monuments and buildings = 2vp" duoda po 2vp už monumentą arba pastatą
- vp takelyje galima eiti į minusą
Žaidimas tikrai verčiantis pasukti galvą, jame yra keletą pagrindinų strategijų: pastatų, kaukuolių, šventovių ir jų kombinacijų su agrikutūra. Tačiau nebūtina visą laik sukti tą patį atrastą receptą. Žaidimas tuo ir gražus, kad galima eksperimentuoti bandyti įvairius kelius į pergalę. Kelio pasirinkimą gali lemti atsivertę monumentai, kitų žaidėjų konkuravimas ant tų pačių krumpliaračių ir pan. Vakar Artūras ėjo per pastatus, Linas per kaukuoles, aš vysčiau technologijų lentelę ir buvau nusitaikęs į monumentą kuris uždirbo 30 taškų už technologijas, Andrius ko gero nerado savo koncepcijos visai, papsakok ką darei
Vienareikšmiškai turėjo laimėt Artūras, bet kažką suvėlė į pabaigą nes labai skubėjom - moteriškė jau daužė su gegute per galvą. Man trūko vieno raundo, kad pastatyt dar vieną monumentą su 20 taškų. Žodžiu laimėjo Linas, Artūras garantuotą pergalę išleido iš rankų. Manyčiau pirmą partiją visi silpnai sužaidėm, nes kievienas pasikirtom ir ne po kartą. Šis žaidimas visiškai atitinka savo temą - būtinas geras planavimas laike.
Tzolk'in kol kas nenuvylė. Kaip minėjau yra į vairių kelių į pergalę. Truputį bijau tik vieno, kad neužsiciklint ant vienos strategijos, kaip sakant išlikt kūrybingam. Man vienareikšmiškai geriausias metų darbadėjas.
Vertinu 9