Taisyklėse autorius rašo, kad jo tikslas buvo, kad žvėreliai nebūtų visiškai nuspėjami. Mano nuomone, tai jam gerai pavyko. Gali prisirinkti daržovių savo žolėdžiui padarui, o kai ateis laikas, paaiškės, kad jis ligą pasigavo, pasiuto, šiek tiek narvą pateršė, o ėsti jam noro taip ir neatsirado. Šis atsitiktinumas žaidime išspręstas poreikių kortomis, ir tai vienas iš dalykų, kuris man suveikė. Žvėrių augimas irgi smagiai išspręstas. Kuo vyresnis žvėris, tuo daugiau poreikių jam atsiranda ir neišvengiamai reikia jį perleisti pirkėjui, kuris jam duos ką veikti. Tą vargšą driežą Paulius pardavė jau visai nustekentą
Pirkėjai ir parodos - dar vienas atsitiktinis dalykas. Žinoma, nepriversi savo jaučio staiga tapti žaismingu, kad įtiktų pirkėjui. Jautis yra jautis. Jo poreikiai gana riboti. Bet šiuos atsitiktinumus, kaip ir bet kuriame versle, gali išspręsti komplektuodamas skirtingus gyvūnus.
Negaliu sutikti, kad tai - eilinis darbininkų statymo žaidimas. Nes
impai keliauja grupėmis, gali jiems dar ir aukso įduoti. Taigi, tai -
svorinis darbininkų statymo žaidimas. Jei tau kažko labai labai reikia, paleisk 4
impus su 3 aukso, ir tai gausi. Grupavimas vyksta slaptai, todėl gali prognozuoti kaip sugrupuos savo impus kiti žaidėjai. Ar jiems labai labai kažko reikia? Tuomet gal nesidrąskyti... Va taip. Kuo toliau eini, duo įdomiau. Bent jau man.
Mano vertinimas - labai geras, bet dar reikia sužaisti pasunkintą versiją (kuomet ant vienos kortos - du poreikiai). Va tada tai turėtų prasidėti mutacijos ir žvėrių gaudymas plikomis rankomis.
Vertinimas - 9.