suridenom pirmas pora partijų. Žaidimas netgi šiek tiek geresnis negu tikėjausi. Kauliukų nemėgstu, tačiau čia kauliukai žaidimo vinis. Tiesa sakant nežinau kito žaidimo kur kauliukai būtų taip gerai "valdomi": paridenus turi visą eilę veiksmų modifikuoti rezultatą. Realiai visada gali daryti rolę kuri tau svarbiausia, tačiau fan'as tame, kad sugebėt numatyt kitų žaidėjų veiksmus ir sudėlioti kaulus taip, jog pasinaudoti jų rolėmis. Todėl kai žaidėjai pakelia širmas, skamba džiugūs šūksniai ir padėkos tiems kurie pateisino tavo lūkesčius
Vienas labai svarbus skirtumas nuo reiso, kad sukeista dviejų rolių seka: pirmiau produce, po to consume, reiškia tame pačiame raunde įmanoma prasukti pilną taškų generavimo ciklą. Reik pripažint žaidimas paprastenis nei reisas, tad pradedantiems žaidėjams gali pasirodyt patrauklesnis. Kita vertus vargu ar roll gali turėt tiek gilumo ir šimtus partijų peržaidžiamumo kaip reisas, nors visos mechanikos ir tėkmė labai panaši. Didelis pliusas, kad sužaidus vieną partiją praktiškai nelieka neaiškumų ir antrą partiją galima žaisti pilnavertiškai. Na reise standartinis "break-in" periodas deja apie 5ias partijas.
Tiesa, vienas dalykas truputį nuvylė... Jau antroj partijoj Kristijonas bandė laužyti žaidimą
Reise vystymo šeškė duoda taškus tik pagal įvykdytas sąlygas, o čia gauni dar ir 6 takus už pačia kortą. Kristijonas pasistatė vieną šeškę ir paskui masiškai skautino kad susirast vėl labai panašią šeškę duodančią taškus už tą patį imperijos aspektą. Abi šeškės sugeneravo neadekvačiai taškų. Taigi išlindo kaip ir laiminti strategija, aišku kaltas Kristijonas, kad sugadino žaidimą
Vertinimai labai aukštas 8.4. Manau roll turėtų dažnai suktis klube, nes greitas, turi tam tikro lengvumo, neapkrauna smegenų, pats kauliukų dėliojimo procesas tiesiog fan