Mano įspūdžiai apie "Terra Mystica" labai geri.
Kaip pasakė Artūras, tai žaidimas apie Viduržemio tautų kraustymąsi Nors aišku, yra tokios tautos kaip inžinieriai ir fakyrai, bet kai reikia sukurti 14 rasių, neišvengiamai tenka greta hobitų ir nykštukų "priklijuoti" kokių kitų sutvėrimų ir atsisakyti žmonių, nes tai gana nuobodu
Atsitiktinumo mažai, stiprus ekonominis varikliukas, įdomi pastatų statybos ir vystymo sistema, unikalios rasės su tikrai unikaliomis savybėmis, puikūs komponentai, daug galimybių uždirbti taškus (vieni jų gaunami kiekvieno raundo metu, kiti - kaupiami žaidimo pabaigai). Kitų žaidėjų "pakirtimas" įmanomas, bet viskas labiau veikia sveikos konkurencijos, o kartais ir draugiškos arba nelabai draugiškos kaimynystės pagrindu.
Sunkoka išskirti kažkokius esminius žaidimo trūkumus. Galimybių ir pasirinkimų daug, kartais tai gali reikšmingai užtempti žaidėjų veiksmus. Analizės paralyžius mūsų partijoje buvo nemažas.
Dar vienas neesminis trūkumas mano nuomone - rasių balansas. Nebūtinai vienos iš jų yra geresnės už kitas, tačiau kai kurioms strategija yra akivaizdi, o kitoms - reikia gerai pamąstyti kaip iš jų išspausti optimalių sulčių. Pradedantiesiems tai gali būti nelengva užduotis.
Po vienos partijos rašau stiprų 9 ir turiu rimtą kandidatą metų top 10-ukui.