Patchistory (2013)
Parašytas: 2014 Gru 27 21:58
pagaliau atsirado laiko paporinti apie žaidimą keistu pavadinimu "pačistori" Žaidimas priklauso civilizacinių "be žemėlapio" kategorijai, tai pačiai kur yra Through the Ages, Nations ir pan. Klube žaidėme 4iese, kiek supratau visiems patiko, nors tokie žaidimai atsiskleidžia vis labiau su kiekviena partija.
Taisyklės:
Taisyklės nesudėtingos, tačiau prastokai parašytos, gal todėl kad autoriai iš egzotinės Pietų Korėjos Vienas BGG useris neapsikentęs perrašė taisykles nuo nulio, bet taip tobulai, kad neteko nieko panašaus skaityti, o teko perskaityt šimtus taisyklių. Tiesiog neįtikėtina, kai užvertus rimto civ žaidimo taisyklių paskutinį lapą nebelieka nei vieno neatsakyto klausimo. Pats tekstas parašyta labai sklandžia anglų kalba, gliaudosi kaip saulėgrąžos Akivaizdu, kad žmogelis, beje šveicaras, gyvena iš techninės literatūros rašymo. Žaidimų autoriai turėtų skaityt ir mokytis iš šių taisyklių privaloma tvarka
Žaidimo tėkmė:
tradiciniai 3 amžiai po 5 raundus. Raundą sudaro 5 fazes: aukcionas dėl civilizacijos "pačinimo" kortelių, įvairių politinių išorinių/vidinių veikmsų fazė, darbininkų keliavimo fazė, derybų ir karų išsprendimo fazė. Reik pažymėt, kad aukciono mechanika labai įdomi ir gerai sumąstyta. Aišku pati civilizacijos kortelių "pačinimo" mechanika yra unikalus ir išskirtinis šio žaidimo bruožas.
Tema:
8ių rūšių resursai, istoriniai stebuklai, realūs istoriniai herojai, prekybos keliai tarp civilizacijų, pagalba, reketas, aljansai, karai uždirbantys gausybę taškų laimėtojui
Trukmė:
jeigu visi laukia kol kiekvienas padarys ėjimą, galima užtrukti ir 5 ir 6ias valandas... Tačiau, kai visi normaliai susipažinę su taisyklėm, antrą fazę kur vykdomi visi išoriniai ir vidiniai veiksmai galima daryti lygiagrečiai. Žinoma reikalingas pasitikėjimas, kad žaidėjai necheatins ir susimokės resursus kaip priklauso. Tuomet žaidimas pagreitėja kelis kartus ir realu sutilpti į 3 valandas bent jau nuo antros partijos.
Balansas:
Žaidimo patirtis sako, kad armijos jėga vienas svarbiausių veiksnių ir negalima paleisti kažką siautėt, kaip atsitiko mūsų atveju: Mantas per mūšius prisirinko tiek taškų, kad prilupo visus dvigubu skirtumu. Aš pvz buvau užsukęs taškų generavimo mašiną, bet kadangi kievieną raundą mane lupo Mantas tai vos vos lipau į viršų, kai tuo tarpu Mantas Tango buvo aljanse su pirmuoju Mantu ir išvengė karo baisumų. Andrius irgi neblogai buvo užsukęs, bet taipogi kentėjo nuo Manto brutalios jėgos. Žodžiu išvadas padarėm ir scenarijus neturėtų pasikartoti
Įspūdžiai:
Andrius pavadino šį žaidimą "paturbintais 7 Wonders" Na man tai puikus civ žaidimas kurio nelabai yra su kuo lyginti. Vienas iš 5ių geriausių rimtų žaidimų išbandytų šiais metais, tikrai labiau patiko nei Nations. Artimiausiu metu tikrai sužasime, įtraukdami ir Kristijoną
Vertinimas: 8.5
Taisyklės:
Taisyklės nesudėtingos, tačiau prastokai parašytos, gal todėl kad autoriai iš egzotinės Pietų Korėjos Vienas BGG useris neapsikentęs perrašė taisykles nuo nulio, bet taip tobulai, kad neteko nieko panašaus skaityti, o teko perskaityt šimtus taisyklių. Tiesiog neįtikėtina, kai užvertus rimto civ žaidimo taisyklių paskutinį lapą nebelieka nei vieno neatsakyto klausimo. Pats tekstas parašyta labai sklandžia anglų kalba, gliaudosi kaip saulėgrąžos Akivaizdu, kad žmogelis, beje šveicaras, gyvena iš techninės literatūros rašymo. Žaidimų autoriai turėtų skaityt ir mokytis iš šių taisyklių privaloma tvarka
Žaidimo tėkmė:
tradiciniai 3 amžiai po 5 raundus. Raundą sudaro 5 fazes: aukcionas dėl civilizacijos "pačinimo" kortelių, įvairių politinių išorinių/vidinių veikmsų fazė, darbininkų keliavimo fazė, derybų ir karų išsprendimo fazė. Reik pažymėt, kad aukciono mechanika labai įdomi ir gerai sumąstyta. Aišku pati civilizacijos kortelių "pačinimo" mechanika yra unikalus ir išskirtinis šio žaidimo bruožas.
Tema:
8ių rūšių resursai, istoriniai stebuklai, realūs istoriniai herojai, prekybos keliai tarp civilizacijų, pagalba, reketas, aljansai, karai uždirbantys gausybę taškų laimėtojui
Trukmė:
jeigu visi laukia kol kiekvienas padarys ėjimą, galima užtrukti ir 5 ir 6ias valandas... Tačiau, kai visi normaliai susipažinę su taisyklėm, antrą fazę kur vykdomi visi išoriniai ir vidiniai veiksmai galima daryti lygiagrečiai. Žinoma reikalingas pasitikėjimas, kad žaidėjai necheatins ir susimokės resursus kaip priklauso. Tuomet žaidimas pagreitėja kelis kartus ir realu sutilpti į 3 valandas bent jau nuo antros partijos.
Balansas:
Žaidimo patirtis sako, kad armijos jėga vienas svarbiausių veiksnių ir negalima paleisti kažką siautėt, kaip atsitiko mūsų atveju: Mantas per mūšius prisirinko tiek taškų, kad prilupo visus dvigubu skirtumu. Aš pvz buvau užsukęs taškų generavimo mašiną, bet kadangi kievieną raundą mane lupo Mantas tai vos vos lipau į viršų, kai tuo tarpu Mantas Tango buvo aljanse su pirmuoju Mantu ir išvengė karo baisumų. Andrius irgi neblogai buvo užsukęs, bet taipogi kentėjo nuo Manto brutalios jėgos. Žodžiu išvadas padarėm ir scenarijus neturėtų pasikartoti
Įspūdžiai:
Andrius pavadino šį žaidimą "paturbintais 7 Wonders" Na man tai puikus civ žaidimas kurio nelabai yra su kuo lyginti. Vienas iš 5ių geriausių rimtų žaidimų išbandytų šiais metais, tikrai labiau patiko nei Nations. Artimiausiu metu tikrai sužasime, įtraukdami ir Kristijoną
Vertinimas: 8.5