Coup: Reformation (2013)
Parašytas: 2014 Gru 24 14:59
Coup'as pasipimpino, tad laikas pagaliau tiksliai išsiaiškinti taisykles pries šventinį vakarėlį, o tai vakar bile kaip žaidėm
- savo frakcijos žaidėjo negali coup'inti, žudyti, iš jo vogti arba blokuoti užsienio pagalbą. Visi kiti priešiški veiksmai kaip tikrinimas, ar Inkvizitoriaus veiksmai galimi
- nuo to momento kai visi tampa lojalistais arba reformistais gali kibt vienas kitam i gerklę be ribojimų, apvertineti nebutina
- banko grobimas ("Embezzlement"): jį gali daryti bet kas išskyrus Duke, o mes žaidėm kaip tik priešingai. Bet kuris žaidėjas gali tave patikrint įtardamas kad turi Duke. Jeigu neturi Duke, parodai visas kortas ir trauki naujas, aišku tikrintojas praranda kortą. Dar įdomus momentas: nepriklausomai ar turi ar neturi Duke gali "pasiduoti" ir išmesti vieną kortą. Bet čia jau būtų super blefavimas, bandant nukreipt nuo savęs dėmesį ar panašiai.
- Inkvizitoriaus veiksmas "egzaminavimas": pasirenki oponentą, tas pasirenka kurią savo kortą parodyti Inkvizitoriui. Pastarasis grąžina kortą arba liepia pasikeisti su kalade, prieš tai įmaišius kortą į kaladę. Žinoma paskutiniu atveju Inkvizitorius nebežino kokia korta buvo ištraukta. Forume sklando nuomone, kad oponento kortos žinojimas per daug keičia žaidimą, tad mieliau renkasi žaidimą su Ambasadoriais
- 7-8 žaidėjmas į kaladę eina po 4 kortas, 9-10 po 5ias. Tačiau dėl didelio chaoso, esant dideliam žaidėjų skaičiui, kai kas rekomenduoja namų taisyklę - atversti kažkiek kaladės kortų ant stalo
- savo frakcijos žaidėjo negali coup'inti, žudyti, iš jo vogti arba blokuoti užsienio pagalbą. Visi kiti priešiški veiksmai kaip tikrinimas, ar Inkvizitoriaus veiksmai galimi
- nuo to momento kai visi tampa lojalistais arba reformistais gali kibt vienas kitam i gerklę be ribojimų, apvertineti nebutina
- banko grobimas ("Embezzlement"): jį gali daryti bet kas išskyrus Duke, o mes žaidėm kaip tik priešingai. Bet kuris žaidėjas gali tave patikrint įtardamas kad turi Duke. Jeigu neturi Duke, parodai visas kortas ir trauki naujas, aišku tikrintojas praranda kortą. Dar įdomus momentas: nepriklausomai ar turi ar neturi Duke gali "pasiduoti" ir išmesti vieną kortą. Bet čia jau būtų super blefavimas, bandant nukreipt nuo savęs dėmesį ar panašiai.
- Inkvizitoriaus veiksmas "egzaminavimas": pasirenki oponentą, tas pasirenka kurią savo kortą parodyti Inkvizitoriui. Pastarasis grąžina kortą arba liepia pasikeisti su kalade, prieš tai įmaišius kortą į kaladę. Žinoma paskutiniu atveju Inkvizitorius nebežino kokia korta buvo ištraukta. Forume sklando nuomone, kad oponento kortos žinojimas per daug keičia žaidimą, tad mieliau renkasi žaidimą su Ambasadoriais
- 7-8 žaidėjmas į kaladę eina po 4 kortas, 9-10 po 5ias. Tačiau dėl didelio chaoso, esant dideliam žaidėjų skaičiui, kai kas rekomenduoja namų taisyklę - atversti kažkiek kaladės kortų ant stalo