Hexagonas didina greitį
Praeitą savaitę klubo susitikime dalyvavo apie 10 žmonių.
mes žaidėme:
Dominion: intrigue
AT-43
Axis & Allies
Bonanza
Bang
Red November
Bang!
Bang lošėme šešiese, taigi šerifas, du niekšeliai, šerifo pakalikas ir išdavikas-maniakas, kurio tikslas visus išdubasinti ir tapti šerifu, vietoj šerifo;) Jau pirmąjąme rate aidėjo šūviai. Eeee, tu, nepyk, aš šaunu į tave, nes mano ginklas toliau nešauna;) Kadangi tu šovei į mane, tai aš šausiu į tave. Taigi, pradžioje, kaip visada, žinomas tik kas yra šerifas, ir buvo šaudomasi tik dėlto, kad ginklai neužrūdytų. Šerifo visi kol kas neklibino, kaip ir jis neatakavo, nes nebuvo aišku kas yra kas. Na bet nepraėjus ir keletui raundų banditėlių nervai neatlaikė ir jie pradėjo puldinėti šerifa, o aš pyškinau juos, nes tokia mano dalia, išsitraukiau šerifo padėjėjo rolę. Šerifas surizikavo ir pridegė dinamitą, kuris ėjo iš rankų į rankas kokius 3 ratus, kol galų gale dagtis baigė degti ir jis sprogo tiesiai prieš kieno veidą? Žinoma, priešais šerifo padėjėjo veidą, t. y. mano. Bet aš likau gyvas, nes turėjau maksimaliai 4ias gyvybes (dinamitas atima 3 gyvybes) ir po to dar įkaliau alaus, (beer korta) , kad apraminti nervus ir atstatyti vieną gyvybę. Šią partiją šerifas pasitaikė itin galingas ir mandras. Daiktų kortelės rikiavosi prieš jį jau dviem eilėm ir net iš šonų (nes priekyje jau netilpo), taigi nusikaltėliams ir išdavikui neliko jokių šansų. Aš su šerifu, juos vieną po kito gražiai ir metodiškai išskabėm. Laukiniuose vakaruose vėl įsigalėjo šiokia tokia tvarka.
Axis & Allies
Štai ir pagaliau sužaidžiau legendinį Axis & Allies, kurį jau labia ilgą laiką grąsinausi sulošt ir vis niekaip.2asis pasaulinis karas. Visas pasaulis užgriozdintas kariuomenėmis. Teks paplušėti, kad pasaulis būtų mano;) Žaidėm 4iese, aš už japonus, mano sąjungininkai buvo vokiečiai. Taip jau gavosi, kad už vokiečius žaidė patyręs žaidėjas, o kitoj komandoj Allies taip pat vienas prityręs žaidėjas, o kitas naujokas. Taigi, jėgos kaip ir to’lygios. Tiek japonai, tiek vokiečiai žaidimą pradėjo agresyviai, t.y. iškart puolė ir užėmė naujas teritorijas. Kuo daugiau turi teritorijos, tuo daugiau gauni pinigų, kuo daugiau turi pinigų, tuo daugiau gali nusisamdyti armijos, kuo turi didesnę armiją, tuo daugiau gali užgrobt teritorijos, o kuo daugiau turi pinigų tuo daugiau gauni pinigo;) Žinoma, žaidime yra kauliukai, kurie įveda atsitiktinumo fakorių į žaidimą. Bet ir tikram kare ir geriausias šaulys (karys-taikytojas) kartais nepataiko. Žaidėm 1981m išleistą žaidimo versiją. (vienas iš pirmūjų leidimas, jei ne pats pirmiausias). Ir galiu pasakyti, kad jau pakankamai senokai išleistas žaidimas nė kiek nenusileidžia detalių kokybe dabartiniams, o žaidimo mechanika, tai išvis labai protingai suprotauta (ir vėl atsiprašymas kalbos puoselėtojams). Grįžtu prie realių įvykių, įvykusių 2009.10.22 Axis & Allies pasaulyje. Ką ten siautėjo kitos kariaunos, per daug neatsimenu, nes labai susirūpinęs buvau vadovavimu japonams. Jei trumpai, tai vokiečiai užsigrobė nemažą dalį pustuščių ir silpnai ginamų sąjungininkų teritorijų Afrikoje, taip padidindami savo ekonominę galią. Taip pat reguliariai puldinėjo kitas sąjunginkų ginamas teritorijas. Japonai puolė Indiją, ją be didelio vargo užgrobė, taip pat pradėjo spausti rusus ir žygiuoti link Maskvos. Taip pat permetinėjo laivyną link anglijos salų. Sąjungininkai neliko “pėsti” ir daugiau orientavosi į vokiečių frontą, per daug nesirūpindami japonų frontu. Sąjungininkai vis vykdė vokietijos strateginį bombardavimą. T.y. jei bombonešiui pavyksta apšaudyti teritoriją (jei jo nenumuša priešįlėktuvinė gynyba), tai, tada neprietelius netenka pinigų. (kiek netenka sprendžia kauliuko metimas). Taigi kokius 4is kartus sąjungininkai nebaudžiami bombardavo vokietiją, kol jų bombonešis buvo nukautas. O kai japonai pasiuntė savo bombonešį sąjungininkų lupti, tai pačio pirmo mūšio metu jis buvo numuštas. Taigi, japonų frontas atslinko iki pat maskvos. Taip pat žemyne japonai jau turėjo dvi gamyklas ir kiekvieno ėjimo metu statėsi po 6 tankus, kas yra labai nemažai arba pakankamai daug;) O rusai ir sąjungininkai kaupė pajėgas Maskvos gynybai. Taigi, japonai kaupė armiją ant Maskvos slenksčio. Na ten jau buvo laaaabai daug armijos, vos tilpo pastatyti į vieną langelį ir man jau knietėjo kuo greičiau pulti, bet labiau patyręs vokiečių generolas patarė dar neskubėti ir pakaupti jėgas, nes Allies buvo pakankamai susilpninti ekonomiškai, bet karinės galios apginti Maskvai jiems turėjo dar užtekti. Taigi ir japonai ir vokiečiai užsiėmė mažiau ginamų teritorijų grobimų. Ir dar po keleto raundų užėmus kokias 4ias naujas teritorijas taškais šią partiją laimėjo Axis. Beje žaidimą sužaidėme labai greitai. Užtrukom tik kokias 3h, kai paprastai Axis & Allies partija trunka 7-15h.
Kituose žaidimuose nedalyvavau, taigi be komentarų.
Taigi vėl renkamės ketvirtadienį nuo18h. Programoje nusimato Race for the galaxy ir žinoma daugelis kitų žaidimų;)
itin pagarbiai: nelly k. bassas