
Taisyklės:
Taisyklės nesudėtingos, tačiau prastokai parašytos, gal todėl kad autoriai iš egzotinės Pietų Korėjos



Žaidimo tėkmė:
tradiciniai 3 amžiai po 5 raundus. Raundą sudaro 5 fazes: aukcionas dėl civilizacijos "pačinimo" kortelių, įvairių politinių išorinių/vidinių veikmsų fazė, darbininkų keliavimo fazė, derybų ir karų išsprendimo fazė. Reik pažymėt, kad aukciono mechanika labai įdomi ir gerai sumąstyta. Aišku pati civilizacijos kortelių "pačinimo" mechanika yra unikalus ir išskirtinis šio žaidimo bruožas.
Tema:
8ių rūšių resursai, istoriniai stebuklai, realūs istoriniai herojai, prekybos keliai tarp civilizacijų, pagalba, reketas, aljansai, karai uždirbantys gausybę taškų laimėtojui
Trukmė:
jeigu visi laukia kol kiekvienas padarys ėjimą, galima užtrukti ir 5 ir 6ias valandas... Tačiau, kai visi normaliai susipažinę su taisyklėm, antrą fazę kur vykdomi visi išoriniai ir vidiniai veiksmai galima daryti lygiagrečiai. Žinoma reikalingas pasitikėjimas, kad žaidėjai necheatins ir susimokės resursus kaip priklauso. Tuomet žaidimas pagreitėja kelis kartus ir realu sutilpti į 3 valandas bent jau nuo antros partijos.
Balansas:
Žaidimo patirtis sako, kad armijos jėga vienas svarbiausių veiksnių ir negalima paleisti kažką siautėt, kaip atsitiko mūsų atveju: Mantas per mūšius prisirinko tiek taškų, kad prilupo visus dvigubu skirtumu. Aš pvz buvau užsukęs taškų generavimo mašiną, bet kadangi kievieną raundą mane lupo Mantas tai vos vos lipau į viršų, kai tuo tarpu Mantas Tango buvo aljanse su pirmuoju Mantu ir išvengė karo baisumų. Andrius irgi neblogai buvo užsukęs, bet taipogi kentėjo nuo Manto brutalios jėgos. Žodžiu išvadas padarėm ir scenarijus neturėtų pasikartoti

Įspūdžiai:
Andrius pavadino šį žaidimą "paturbintais 7 Wonders"


Vertinimas: 8.5