Lewis & Clark (2013)
Parašytas: 2014 Bal 16 10:01
Vakar pavyko nukeliauti nuo St.Louis iki Oregono. Šėrėm bizonais savo narsiuosius irkluotojus, pirkom arklių iš indėnų, plaukėm kanojom pasikrovę daugiau kanojų ir šiaip kitokiais būdais "nukakojom" nuo taško A į tašką B.
Gana linksmas deckbuilding/darbadėjaus hibridas.
Trumpai įspūdžius galima reziumuoti taip:
Pliusai:
+ grafika, komponentai ir sąsaja su tema, viskas gražu, aišku ir suprantama;
+ dar viena pasunkinta deckbuilding mechanika, kuri kažkuo priminė City of Iron, su galimybe "trashinti" kortas perkant naujas kortas. Čia viskas labai gerai;
+ įdomi keliavimo sistema (kuo daugiau pasikrovęs, tuo mažiau pajudi, kartais - net judi atgal). Kai tai vyksta upėje, tematiškai tai pasiteisina, kai judi atgal kalnuose, tematiškai pasiteisina šiek tiek mažiau
Minusai:
- man pagrindinis minusas - 1D trasa, t.y. vingiuotas maršrutas, kurį sudaro upės ir kalnai, tačiau tai viso labo - vienos dimensijos takelis. Tai šiek tiek numuša žaidimo malonumą ir sudaro primityvoką įspūdį. Nėra variantų kažkur panaudoti arklį kad joti aplink kalnus, kažkur - sutrumpinti maršrutą bet eiti su didesniais nuostoliais ir pan. Visi juda viena linija, be to galioja taisyklė - jei užlipi kažkam ant galvos, peršoki į priekį. Tokiame kitomis prasmėmis gerame žaidime keliavimo trasa, mano nuomone, galėjo būti "išmanesnė" ir įdomesnė. Tuomet žaidėjai galėtų pasirinkti maršrutą pagal savo įsigytas kortas ir jas įdomiau išnaudoti.
- po sužaistos partijos nesugalvoju kokiai svorio kategorijai / auditorijai priskirti šį žaidimą. Pagal idėją ir trasą - tai lengvas šeimyninis žaidimas, pagal resursų valdymą - vidutinio svorio, be to - kortų sužaidimas tam tikra seka bandant "nepasikirsti" lygioje vietoje kartais buvo nelengvas net ir prie stalo sedėjusiems "veteranams" . Tai net nežinau kokiam iš tikrųjų žaidėjų ratui jis tinkamiausias.
Balas peršasi tarp 7-8, bet elegantiška kortų pirkimo/atsikratymo ir sužaidimo mechanika, kuri kol kas nebuvo matyta, manau verta papildomo įvertinimo. Todėl - stiprus 8.
Gana linksmas deckbuilding/darbadėjaus hibridas.
Trumpai įspūdžius galima reziumuoti taip:
Pliusai:
+ grafika, komponentai ir sąsaja su tema, viskas gražu, aišku ir suprantama;
+ dar viena pasunkinta deckbuilding mechanika, kuri kažkuo priminė City of Iron, su galimybe "trashinti" kortas perkant naujas kortas. Čia viskas labai gerai;
+ įdomi keliavimo sistema (kuo daugiau pasikrovęs, tuo mažiau pajudi, kartais - net judi atgal). Kai tai vyksta upėje, tematiškai tai pasiteisina, kai judi atgal kalnuose, tematiškai pasiteisina šiek tiek mažiau
Minusai:
- man pagrindinis minusas - 1D trasa, t.y. vingiuotas maršrutas, kurį sudaro upės ir kalnai, tačiau tai viso labo - vienos dimensijos takelis. Tai šiek tiek numuša žaidimo malonumą ir sudaro primityvoką įspūdį. Nėra variantų kažkur panaudoti arklį kad joti aplink kalnus, kažkur - sutrumpinti maršrutą bet eiti su didesniais nuostoliais ir pan. Visi juda viena linija, be to galioja taisyklė - jei užlipi kažkam ant galvos, peršoki į priekį. Tokiame kitomis prasmėmis gerame žaidime keliavimo trasa, mano nuomone, galėjo būti "išmanesnė" ir įdomesnė. Tuomet žaidėjai galėtų pasirinkti maršrutą pagal savo įsigytas kortas ir jas įdomiau išnaudoti.
- po sužaistos partijos nesugalvoju kokiai svorio kategorijai / auditorijai priskirti šį žaidimą. Pagal idėją ir trasą - tai lengvas šeimyninis žaidimas, pagal resursų valdymą - vidutinio svorio, be to - kortų sužaidimas tam tikra seka bandant "nepasikirsti" lygioje vietoje kartais buvo nelengvas net ir prie stalo sedėjusiems "veteranams" . Tai net nežinau kokiam iš tikrųjų žaidėjų ratui jis tinkamiausias.
Balas peršasi tarp 7-8, bet elegantiška kortų pirkimo/atsikratymo ir sužaidimo mechanika, kuri kol kas nebuvo matyta, manau verta papildomo įvertinimo. Todėl - stiprus 8.