Russian Railroads (2013)
Parašytas: 2013 Gru 30 22:52
Perskaičiau vakar taisykles ir nutariau ta proga pasidalinti įspūdžiais. Taisykles sudaro 24 puslapiai, tad tikėjausi užtrukt geras 5 valandas tačiau labai nustebau kai įveikiau per 2 valandas. Dar neteko skaityti taip gerai parašytų taisyklių, jos išdėstytos unikaliu principu, viskas susideda kaip mozaika ir užvertus paskutinį puslapį nelieka neatsakytų klausimų. Tad bent jau už taisykles galima rašyti 10 Šis faktas rodo aukštą autoriaus intelektą, tad tikuosi ir žaidimas bus puikiai sumeistrautas.
Kai pamačiau RRR pirmą kartą pagalvojau: kažkoks keistas traukinukų žaidimas be žemelapio. Na bet atsliepimai ir reitingas sugundė. Dabar perskaitęs taisykles esu dar labiau suintriguotas ir nekantriai laukiu pirmos partijos Trumpai: kiekvienas žaidėjas gauna po lentą ant kurios trys nepastatytos linjos iš Maskvos į Vladivostoką (trans-sibir), St.Petersburgą ir Kievą. Žaidimas sukasi 7 roundus per kuriuos dėlioji workerius ant lentos stalo centre. Roundo gale visi scorina taškus pagal išsisvystymą. Tas išsivystymas gali būt įvairiausias, pats žaidėjas sprendžia kurias linijas vystyt, kiek industrailizuotis, kokius inžinierius samdyti, kokius fabrikus statyt. Viskas tarpusavį labai susiję ir sustyguota, nėra laiminčios startegijos. Kiek skaičiau didžiausia tikimybė laimėti jei pasirinkai skirtingą strategiją nei kiti. Išankstinis vertinimas:
- taisyklės 10 balų
- komponentų kokybė, dizainas, spalvos 10 balų
- logikos švarumas, ergonomika, aiškumas 10 balų
- chaoso 0, skirtumas kokie inžinieriai papuola į startinį setupą ir atsitiktinės 8 bonusų kortos iš 10 galimų
- interaktyvumas vidutinis: turn orderis, darbalaukių konkurenciją, kas pirmas nugvelbs kokius bonusus
Kai pamačiau RRR pirmą kartą pagalvojau: kažkoks keistas traukinukų žaidimas be žemelapio. Na bet atsliepimai ir reitingas sugundė. Dabar perskaitęs taisykles esu dar labiau suintriguotas ir nekantriai laukiu pirmos partijos Trumpai: kiekvienas žaidėjas gauna po lentą ant kurios trys nepastatytos linjos iš Maskvos į Vladivostoką (trans-sibir), St.Petersburgą ir Kievą. Žaidimas sukasi 7 roundus per kuriuos dėlioji workerius ant lentos stalo centre. Roundo gale visi scorina taškus pagal išsisvystymą. Tas išsivystymas gali būt įvairiausias, pats žaidėjas sprendžia kurias linijas vystyt, kiek industrailizuotis, kokius inžinierius samdyti, kokius fabrikus statyt. Viskas tarpusavį labai susiję ir sustyguota, nėra laiminčios startegijos. Kiek skaičiau didžiausia tikimybė laimėti jei pasirinkai skirtingą strategiją nei kiti. Išankstinis vertinimas:
- taisyklės 10 balų
- komponentų kokybė, dizainas, spalvos 10 balų
- logikos švarumas, ergonomika, aiškumas 10 balų
- chaoso 0, skirtumas kokie inžinieriai papuola į startinį setupą ir atsitiktinės 8 bonusų kortos iš 10 galimų
- interaktyvumas vidutinis: turn orderis, darbalaukių konkurenciją, kas pirmas nugvelbs kokius bonusus