The Great Zimbabwe (2012)
Parašytas: 2013 Spa 30 11:31
Trumpas pristatymas:
žaidėjai atstovauja Afrikos gentis, gamina prekes naudodami resursus, mokosi naujų amatų ir galiausiai - stato monumentus. Galima naudotis specialistais, padedančiais dauginti karves (pinigus), atliekančiais lietaus ceremonijas (ant žemėlapio dedant daugiau vandens, lengvinančio transportavimą) ir t.t. Galima pašvęsti savo kultūrą vieno iš dievų garbinimui, kas atrakina taip pat specifinius privalumus.
Vienas iš pagrindinių žaidimo "vinukų" - kuo daugiau renkiesi sau pagalbos, tuo labiau auga taškų skaičius, kurio tau reikia, kad laimėtum žaidimą. Visi žaidėjai pradeda su kukliais 20 taškų, kuriuos reikia surinkti pergalei pasiekti. Tačiau pasiėmęs į pagalbą dievą, vieną kitą technologiją ar specialistą, žaidėjas pakelia savo pergalės reikalavimą iki ~30 taškų.
Man šis žaidimas priminė Brass. Nors mechanika labai skiriasi, tačiau visi dirba savo darbą vienoje lentoje. Vienas pastato amatininką, kitas juo naudojasi. Trečias - pastato antros pakopos amatininką, kuris naudoja pirmojo amatininko produktus. Tuomet statant monumentą reikia mokėti ir už pirminę, ir už antrinę prekę. Žinoma, jei moki savo amatininkui, po raundo tavo karvutės pareina atgal. Žodžiu, eoknominė fiesta bendroje teritorijoje.
Kol kas - vienas geriausių šiais metais mano žaistų žaidimų. Štai kodėl:
> sužaistos dvi partijos, kurios buvo absoliučiai skirtingos. Viskas priklauso nuo resursų išsidėstymo lentoje, žaidėjų pasirinkimo (kokias kainas jie nustatys savo prekėms, kokius dievus ar savybes pasirinks);
> beveik kiekvienai susidariusiai "stresinei" situacijai gali atrasti sprendimą (su dievų, specialistų ar technologijų pagalba);
> smagus pirmumo pasirinkimo mechanizmas, kurį nupasakoti sunku, tačiau jis veikia tokiu principu, kad jei nori būti pirmas, turėsi sušelpti karvėmis kitus žaidėjus;
> logiška žaidimo trukmė, idealiai atitinkanti svorį (sudėtingumo kategorija - aukščiau vidutinės, trukmė - 1,5 - 2,5 val.);
> komponentai (pinigai - karvės dar buvo nematyta).
Pabaigai galiu pacituoti kas parašyta taisyklių padėkos skyrelyje. Ačiū asmeniui XX, kuris testavo šį žaidimą kiekvieną sekmadienį du metus iš eilės.
Mano balas - 9.5 (vėl reikės pirkti fano microbadge BGGeeke )
žaidėjai atstovauja Afrikos gentis, gamina prekes naudodami resursus, mokosi naujų amatų ir galiausiai - stato monumentus. Galima naudotis specialistais, padedančiais dauginti karves (pinigus), atliekančiais lietaus ceremonijas (ant žemėlapio dedant daugiau vandens, lengvinančio transportavimą) ir t.t. Galima pašvęsti savo kultūrą vieno iš dievų garbinimui, kas atrakina taip pat specifinius privalumus.
Vienas iš pagrindinių žaidimo "vinukų" - kuo daugiau renkiesi sau pagalbos, tuo labiau auga taškų skaičius, kurio tau reikia, kad laimėtum žaidimą. Visi žaidėjai pradeda su kukliais 20 taškų, kuriuos reikia surinkti pergalei pasiekti. Tačiau pasiėmęs į pagalbą dievą, vieną kitą technologiją ar specialistą, žaidėjas pakelia savo pergalės reikalavimą iki ~30 taškų.
Man šis žaidimas priminė Brass. Nors mechanika labai skiriasi, tačiau visi dirba savo darbą vienoje lentoje. Vienas pastato amatininką, kitas juo naudojasi. Trečias - pastato antros pakopos amatininką, kuris naudoja pirmojo amatininko produktus. Tuomet statant monumentą reikia mokėti ir už pirminę, ir už antrinę prekę. Žinoma, jei moki savo amatininkui, po raundo tavo karvutės pareina atgal. Žodžiu, eoknominė fiesta bendroje teritorijoje.
Kol kas - vienas geriausių šiais metais mano žaistų žaidimų. Štai kodėl:
> sužaistos dvi partijos, kurios buvo absoliučiai skirtingos. Viskas priklauso nuo resursų išsidėstymo lentoje, žaidėjų pasirinkimo (kokias kainas jie nustatys savo prekėms, kokius dievus ar savybes pasirinks);
> beveik kiekvienai susidariusiai "stresinei" situacijai gali atrasti sprendimą (su dievų, specialistų ar technologijų pagalba);
> smagus pirmumo pasirinkimo mechanizmas, kurį nupasakoti sunku, tačiau jis veikia tokiu principu, kad jei nori būti pirmas, turėsi sušelpti karvėmis kitus žaidėjus;
> logiška žaidimo trukmė, idealiai atitinkanti svorį (sudėtingumo kategorija - aukščiau vidutinės, trukmė - 1,5 - 2,5 val.);
> komponentai (pinigai - karvės dar buvo nematyta).
Pabaigai galiu pacituoti kas parašyta taisyklių padėkos skyrelyje. Ačiū asmeniui XX, kuris testavo šį žaidimą kiekvieną sekmadienį du metus iš eilės.
Mano balas - 9.5 (vėl reikės pirkti fano microbadge BGGeeke )