Antiquity (2004)
Parašytas:
2012 Rgp 30 01:36
tms
laukiam išsamių komentarų.
Re: Antiquity (2004)
Parašytas:
2012 Rgp 30 15:22
Diana Akelienė
Dianai patiko, norėčiau pažaist, ne tik pažiūrėt kaip kiti žaidžia
Nors stebėt irgi visai įdomu buvo, beja
Re: Antiquity (2004)
Parašytas:
2012 Rgp 30 15:44
AndriusLT
Tikrai geras žaidimas, kuris visa savo esme man labiausiai primena Puerto Rico (su Tetrio stiliaus pastatų statyba kaip Princes of Florence) ir bendru žemėlapiu, primenančiu daug kartų geografiškai padidintus Naujakurius.
Greta viso to, reikia išmaitinti savo populiaciją ir teršti aplinką. Kitaip tariant, valdyti bado ir taršos lygius.
Tema gera, žaidimas garantuotai labai įtraukiantis ir verčiantis smegenėles skaičiuoti bent jau keletą ėjimų į priekį.
Absoliučiai dominuoja strateginis planavimas, nors taktinius sprendimus irgi nuolat tenka daryti reaguojant į kitų žaidėjų veiksmus.
Pliusai:
- gudriai išspręstas teritorijų kontroliavimas ir plėtimasis statant uostus ir smukles;
- smagi resursų rinkimo sistema. Pavyzdžiui, jei nusprendi auginti avis, ant teritorijos dedami taršos žymekliai, o ant jų - avių žymekliai. Kas raundą gauni avį, o palieki taršą ant žemėlapio;
- įdomi pergalės sistema. Tik statydamas katedrą gali pasirinkti šventąjį, kuris nusako kaip tau laimėti. Ir kartu suteikia tam tikrų privalumų.
- pastatų aktyvavimas ir resursų gamyba vyksta "darbadėjų" principu. Žmonės nuolat brangsta, kadangi jiems miestuose reikia statyti namus. Kuo daugiau nori jų turėti, tuo daugiau maisto ir prabangos prekių reikia investuoti.
Minusai:
- gan smulkūs komponentai, naudojami žemėlapyje.
- viena iš galimų pergalės sąlygų - apsupti kitą žaidėją geografiškai. Pirmoje partijoje nei vienas šios pergalės sąlygos nepasirinkom, bet mano nuomone, žaidžiant keturiese, jei vienas žmogus išsirenka auką ir pradeda jį "dusinti", šiam žmogui 2 valandos prie stalo gali smarkiai prailgti, tuo tarpu kitiems - sąlygos gali palengvėti.
- žaidimas neatleidžia grubių klaidų. Likai be medienos - praktiškai esi žlugęs. Pastatei pastatą, kuriuo nesinaudosi - užėmei mieste vietą be reikalo ir nebeturi kur statyti. Priteršei visą aplinką - neturi iš kur gauti resursų. Neišmaitini savo liaudies - tavo mieste auga kapinės, kurios irgi užima statybos vietas arba net blokuoja pastatus. Kitaip tariant, klaida gali kainuoti brangiai.
Mano išvada - labai geras smegenų veiklą lavinantis žaidimas, apdovanojantis už sėkmingą miestų statybą, teritorijos valdymo ir poreikių užtikrinimo sistemos sukūrimą.
Po pirmos partijos duodu 8.7
Tikiuosi dar sužaisti.
Re: Antiquity (2004)
Parašytas:
2012 Rgs 20 12:50
tms
žaidimas neblogas, tačiau be euforijos. Paaiškinsiu kodėl. Yra berods 5 pagrindiniai keliai i pergalę. Tačiau vienas jų matematiškai akivaizdžiai efektyviausias ir net nereikėjo sužaist partijos kad iš kart pasukti šiuo keliu... Pralaimėta tik per išlyginamąją sąlygą ir todėl, kad buvo klaidingai išaiškintas vieno pastato veikimas, toliau padaryta keleta smulkių taktinių klaidelių (juk pirma partija) perkant bereikalingus pastatus, gaminant truputį ne tuos resursus ir t.t., kas lėmė jog žaidimo pabaiga atsidėjo 2 turnais. Atsitiktinumo faktorius šiame žaidime dar mažesnis nei puerto rico, kelias į pergalę akivaizdus ir siauras, tad peržaidžiamumo faktorius žemas.
Nenorėčiau kol kas gilintis smulkiau koks tai kelias, geriau teiginius pagrįsti prie stalo
Todėl jei tik Artūras atsineš Antiquity iškart registruojuosi, manau partija turėtų būt dvigubai greitesnė nei vakarykštė.
Vertinimas 7.