apie šį žaidimą tiesiog būtina pakalbėti, bent jau dėl to kad jis sukėlė ažiotažą žaidimų pasaulyje. Jei keliais žodžiais tai to paties autoriaus Uve Rosenbergo žaidimo Le Havre klonas (šis žodis čia labai tinka) su nauju produkcijos rondeliu. Lyginant su Le Havre yra 2 esminiai ir teigiami skirtumai: baziniai resursai ne papildomi, o tiesiog automatiškai padaugėja pasukant rondelį kiekvieną roundą, toliau žaidėjas namus statosi ne iš eilės priešais save, bet dėlioja savo žemėlapį-kaimą, kur žaidimo gale pastatų padėtis lemia taškus. Dar pliusas kad nėra stresinės maitinimo fazės, nors iš tiesų ji subtiliai užslėpta - kas kažkiek tai laiko ledžiama pasistatyti kamo jungiamajį pastatą, kuriam vistiek kaupi maisto ir energijos resursus nenorėdamas praleist šio svarbaus momento. Dar reik pažymėt, kad Ora et Labora mažiau pakirstukiškas, alternatyvių ėjimų skaičius gerokai platesnis ir yra paskutinis bonus roundas kuriame leidžiama įvykdyti savo geidžiamiausią veiksmą be jokių trukdžių. Paradoksalu, kad šis žaidimas įvertintas super aukštu 4.0 sudėtingumo laipsinu turi elementarias taisyklėmis kurias perskaityti ir suprasti teužtrunki vieną valandą. Tai dar vienas pliusas
Reziumuojant: kadangi Ora et Labora tobulesnė visom prasmėm, tad teoriškai turėtų išstumti savo pirmtaką iš 6os vietos. Žinoma jis nėra toks inovatyvus kaip savo laiku buvo Le Havre. Kadangi nesu didelis Le Havre gerbėjas, tai tobulą Ora et Labora žaidimą vertinu tik 8-iais, bet tačiau planuoju įtraukti į šių metų top10