taip, jie rodo jums užpakalį
Svarbu ne gražiai mirti, o laimėti mūšį. Istoriškai apgaulingas jėgų atsitraukimas visuomet pasiteisindavo. O jei rimtai, nenorėjau rėžtis į tą laivų košę, todėl nusprendžiau padaryti lanką kol nukraujuosit ir elegantiškai jus pribaigti
Beje vytis nepaslankią bet visiškai sveiką fregatą labai nesaugu, nes ji gali staiga pasukti prieš vėją ir atsisukti i jus šonu. Jūs tuo tarpu priartėjate savo neapsaugotu priekiu per šūvio atstumą ir gaunate triuškinančią sviedinių kruša, bet negalite atsakyti tuo pačiu nes priekyje patrankų nėra.
Man ši partija iš tiesų patiko, grynasis veiksmas truko geras 3 valandas, bet man visiškai neprailgo, tik gaila kad oponentai iškėlė rankas. Pasiektas realistiškumo lygis neįtikėtinas, kaip jokiame kitame žaidime. Taip pat patiko žaisti didesnėje kompanijoje 4iese. Žaidimas dviese kažkaip daugiau įpareigojantis ir ne toks smagus. Taip pat patiko, kad laivų daugiau nei 4i, kas sukelia tikro mūsio atmosferą, o ne kelių laivelių tarpusavio pasitaškymą. Dėl partijos trukmės manau sekantį kartą viskas suktūsi bent jau pusantro karto greičiau. Aišku yra skirtumas jei visi laivai susimals į krūva ir šipulius tai baigtis bus greita, o jei su taktiniais užplaukimas truks ilgiau.
Vertinimas kyla iki 7.9
Sekantį kartą gal būt norėtūsi bandyt ant vieno žemėlapio, kad į veiksmą isijungtų barikados. Laivų kiekis kokie 6 būtų optimalus. Taip pat įtraukti "grogo" veiksmą, kuris leidžia pašalinti vieną komandos damage tokeną. Dėl atsitrenkimo į sausumą logiška gauti damage ir borto pramušimą, bet pasilikt galimybe plaukti toliau. Dėl kito tipo šaudmenų pratęsti šūvio atstumą, bent iki puse linjuotės.