Paskaičius taisykles susidaro įspūdis, kad Basic maždaug atitinka X-Wing valdymą. Standard esminis skirtumas, kad planavimo fazėje renkiesi ne esamo, o būsimo raundo kortą (ant stalo guli 2 užverstos kortos), tokiu būdu atsiranda programavimo faktorius, esamam raunde gali visko atsitikti, bet tau reik bandyt viską numatyti į priekį. Sakyčiau sudėtingumas padidėja 3 kartus
Tiesa atsiranda patrankų užtaisymas skirtingų savybių šaudmenimis, pvz du sviediniai sukabinti grandine kurie gerai pjauna laivo stiebus
Į žaidimą galima ijungt gausybė variantų, kaip besikeičianti vėjo kryptis, stiprumas, pridėliot visokių salų, rifų, ir daug daug visko. Advanced žaidime aplamai atsiranda laivo manadžmentas, visoks burių keitimas, įvairūs komandos veiksmai. Pauliau, taip pat yra laivo ėmimas abordažu - taigi tau nereiks kurt savo žaidimo
Taip pat atskira dalis sausumos baterijos, kurios turi labai panašias savybes kaip laivai, tik kad nejuda iš vietos. Beje laivas gali užplaukti ant seklumos ar rifų, gauna žalos, bet išlieka pilnai funkcionaliu tačiau nejudančiu iki žaidimo pabaigos. Yra ir gaisras laive, vandens leidimas, skendimas, ir daug daug realizmo kurio čia ir neišvardinsi
Yra linksma taisyklė, kad kartą per žaidimą gali duot jūreiviams išgert romo "ant drąsos".