
Trumpai

Žaidimas truka 5 raundus, raunde ėios fazės. Pirmoje kiekvienas traukia kortą iš savo kaladės ir renkasi 2 kortas iš bendros kaladės pagal tam tikras taisykles. Antroje fazėje žaidėjai susirineka resursus kuriuos gamina kiekvieno imperija. Tiesa "imperija" labiau primena kaimą


Taigi antras šio žaidimo pliusas, kad pasistengus visas taisykles galima paaiškinti per 5minutes, tad yra tikimybės kad ne visi pradės žiovauti

Trečias pliusas - smulkūs bet nuostabūs lazeriu išpjauti resursai, nors šiais laikais tuo jau nieko neneustebinsi. Pradžioje maistą vadinome moliūgu, paskui obuoliu, o galiausiai prilipo pomidoras nes tas obuolys jau labai pomidoriškos spalvos.
Kame šio žaidimo vinis? Tame, kad viskas labai krupščiai sustyguota, nėra kažkokių keistų ar dirbtinų pritempimų, viskas savo vietoj, ir veikia subalansuotai tiksliai. Matosi, kad žaidimas ilgai kurtas, šlifuotas ir testuotas ne ant durniaus kaip neretai pasitaiko kickstarterių epochoje. Mechanika tobulai paprasta, tačiau ir pastatų kortos prideda didelį savo pliusą, nes yra temiškos gerai apgavotos ir subalansuotos.
Dabar deja deja minusai, kurių yra du:
1. Man nesuvokiama kodėl tokiam tobulam, mielam ir nušlifuotam žaidime kortų šriftas pats mažiausiai kokį teko matyti. Svarbiausia, kad po juo lieka dar net du trečdaliai tuščios vietos. Būtu bent dvigubai didesnis tuomet nekiltų problemų. Vakar mano kolegos, neturintys jokių problemų su regėjimų, ir tai kortų rinkimosi stadijoje turėdavo atsistot ir sumerkt galvas per 40cm prie bendrų atverstų pasiūlos pastatų... Labai keista nes žaidimo autorius pats akiniuotas. Praktiškai žaizdami įkalėm sistema, kiekvienas statydamas pastatą garsiai pasako ką tas pastatas daro, bei kokius resursus kainuoja. Toliau žaidimo eigoje paslaugiai atsako į visus oponentų klausimus kiek ten ko generuoja, kur ten turi kokių resursų nureizint

2. Na ir tradiciškai aš jautrus dėžės dydžiui: žaidimas neturi jokios didelės lentos, nepaisiant to dėžė pilno standartinio dydžio pripūsta oro. Galėtų komponentai sutilpt į 3 kart arba bent 2 mažesnę dėžę, juk čia ne tas žaidimas kurio niekas nepastebi ir kirmyja parduotuvių lentynose
3. Tiesa, forume girdėt nusiskundimų, kad japoniška frakcija per stipri. Nežinau, vakar jos nežaidėm, tad klausimas atviras
Vakarykštė partija: vienas kolega užsuko labai nebloga kombo ir kitus sutaršė, bet čia daugiau frakcijų specifikos ir jų stipriųjų savybių pažinime. Matomai pavyko perkasti jau pirmoje partijoje.
Reziumė: jei ne geriausias, tai vienas geriausių šių metų žaidimų. Man jis panašesnis į euro, tačiau turi ir amerithrash elementų, žaidžasi sklaindžiai be galvos skausmo su maloniu tempu ir lengvumu.
Kol kas vertinu tik: 8.5, dar reikia suspipažinti su frakcijomis, jų pastatais. Žodžiu Terra Mystica light
