Taigi, žaidėjai ir sukasi: siūlo projektus regionų vyriausybėms, vykdo juos bei stato jėgaines. Kiekviena kompanija kelia savo kompetenciją atsinaujinančios energijos technologijose, siųsdama mokslininkus dirbti prie projektų arba į konferencijas.
Greta visos šios mėsos, yra tarptautiniai tikslai, kurių žaidėjai turi siekti (pavyzdžiui, įdiegti 3-ių rūšių jėgaines) bei turi savo slaptus kompanijų tikslus (pavyzdžiui, kontroliuoti kuo daugiau CO2 emisijų leidimų).
Padarėm žaisdami klaidą, kuri šiek tiek pagadino žaidimo atmosferą. Bet mano asmeninis įspūdis - labai geras.
Pliusai:
+ puikiai surišta aktuali tema su mechanika, įtraukianti atmosfera;
+ bendra pralaimėjimo sąlyga neleidžia sėdėti, kaupti resursų. Realiai reikia visiems veikti greitai;
+ asmeniškai man patiko grafika, komponentai;
+ galimybė kombinuoti savo vieną veismą per ėjimą su kitais "nemokamais" veiksmais (mokslininkų judėjimas, prekyba).
Minusai:
- gan nelengvos taisyklės, nors po vienos partijos (ir atitaisymų, kuriuos reiks padaryti), problemų neturėtų kilti;
- gana daug dalykų, kuriuos reikia susižiūrėti žaidimo pradžioje. Ilgalaikė strategija, manau, čia lenkia taktiką. Todėl klaidos žaidimo pirmame trečdalyje gali gan brangiai kainuoti.
Kol kas duodu 9. Tikslus balas paaiškės po partijos su teisingom taisyklėm.
-----------
Klaida, kurią darėmė su CEP'ais (Carbon Emission Permit's) - kai žaidėjas instaliuoja projektą, arba moka už taršą (žaidėjas ar vyriausybės), jie moka tiesiai į banką (ne deda ant žaidimo lentos).
Taigi, CEP'ų nuolat mažėja, didėja jų kaina ir t.t. Gan nemenkai pasilengvinom žaidimą

Mano klaida
