Būsimus žaidėjus galiu maloniai nuteikt pasakydamas, kad taisyklių studijos užtruko apie 15 valandų, su playtestingu ir ilgom video peržiūrom. Procesas labai priminė tą jausmą kai universitete ruošiausi aukštosios matematikos egzaminui
nors kol kas išmokta tik kokiam 8netui, tad per pirmą partiją teks naudotis "šperomis". Taisyklių nėra labai daug, tačiau jas reikia susidėliot į teisingus stalčiukus, kad suprast visumą, o tai labai nelengva užduotis.
Žaidime pristatyta keletą naujų dalykų, visų pirma 4 asinchroninės žaidėjų frakcijos, kiekviena su savom veiksmų taisyklėm ir pergalės sąlyga. Gali žaisti nuo 1 iki 4 žaidėjų. Vienas žaidėjas visuomet žaidžia už vyriausybę (mėlyna Government), kuri valdo karius ir policijos pajėgas. Kiti žaidėjai pasirinktinai už komunistinius partizanus (raudoni FARC), kurie atstovauja agresyvia Kolumbijos opoziciją vykdančia teroristinius aktus, žmonių grobimo ir pan. Kitas už dešinįjį partizanų sparną (geltoni AUC), finansuojamą Kolumbijos turtuolių, taip pat užsiimančių teroristine veikla, organizuojančių pasalas, tačiau ne tokia agresyvūs ir dažnai kovoja išvien su Vyriausybe prieš bendrą priešą - FARC. Paskutinė frakcija - narkotikų karteliai (žali), kurios startegija per daug neišsišokti, nieko nepjauti (nors visi turi tokią galimybę), o statyti mobilias bazes džiunglėse, gaminti narkotikus, virint pinigus, papirkinėti kitų frakcijų vienetus taip juos neutralizuojant. Kaip supratot frakcijos tarpusavyje gali sudaryti sandėrius ir netgi laisvai perleisti resursus viena kitai. Derybos neprivalomos, tačiau priduoda žaidimui papildomo gylio ir žavesio. Esant mažiau nei 4 žaidėjams už atitinkamas frakcijas gali žaisti robotai arba žmogus už kelias frakcijas. Didelis pliusas, kad robotą galima užkaisti bet kada jei pvz kažkuriam žaidėjui paskambina žmona (arba vyras) ir pasako kiek valandų
Kita naujovė - geniali kortų mechanika. Žaidimą veda (driving) įvykių kortų kaladė. Kortos nebūna žaidėjų rankose. Papraščiausiai atverčiama kaladės korta iš eilės. Kortos viršuje nurodyta 4 frakcijų iniciatyvos eiliškumas. Tik dvi frakcijos atlieka veiksmus. Pirma frakcija gali apriboti antros frakcijos veiksmus pagal tam tikrą lentelę. Po veiksmų abi frakcijos eina pailsėti, ir praleidžia sekančią įžaidžiamą kortą. Kadangi visuomet yra atverstos dvi kortos (busima korta taip pat), žaidėjas gali daug pristrateguot kaip sužaisti ar pasuoti, kad dalyvautų žaidžiant sekančią kortą, bei numatyti kitų žaidėjų veiksmus.
Pirmąją partiją žaisim sutrumpintą versiją su 3 propogandos kortom. Teks sužaist viso ~40 kortų. Šiam kartui tiek. Pridedu vaizdą po pirmojo playtesto: