Žaidimas tikrai vertas aptarimo. Nežinau ar galima jį priskirti kariniams, tačiau esminis komponentas čia yra taktika, žaidimas tiesiog persunktas taktinių sprendimų. Nepaskutinėje vietoje ir piršto taiklumas BGG puslapyje rašo kad trukmė 30min kas yra visiška nesąmonė. Žaidimo gėris būtent ir atsiskleidžia kai kiekvienas veiksmas yra pasveriamas, apmąstomas ir pamatuojamas, kai visi laukia užspaudę kvapą kaip pavyks paleistas šūvis ir kaip pasikeis situacija lentoje.
Man šių metų atradimas yra springtavimo žaidimai. Kiekviena Catacombs partija didelis iššūkis sukeliantis ypač ryškias emocijas Vakar visi mano oponentai atsiskleidė kaip puikūs sprigtuotojai, kai kurias atkarpas sužaidė labai sėkmingai, o man lemiamais momentais per plauką pritrūkdavo sėkmės, ko pasekoje nepavyko atsilaikyti... Nuo to pats žaidimas man darosi dar įdomesnis, gavau naujų vertingų pamokų. Vertinimas:
Emocinė skalė 10
Taktika 10
Fun 8 (nes gausu ir teigiamų ir neigiamų emocijų)
Peržaidžiamumas 9
BGG: 9 balai
Lauksim pakartotino praplėtimo išleidimo nors ir su esamu baziniu galima dar suzaisti gausybė partijų. Suprantama, kad žaidimas gali nepatikti tiem kas tiesiog nepavyksta prisijaukinti pirštuko arba nemėgsta tiesioginės komfrontacijos ir aukštos įtampos žaidimų. Tačiau nepabandęs nesužinosi