mano ziniomis pirma AE partija jau sukomplektuota, bet tikriausiai bus norinciu zaist ir kita partija
7 Wonders atsinesiu.
Kas zaides AE bus idomu isgirst taisykliu patikslinimus:
- zaidejas padaro
visus savo "move" veiksmus, tik po to yra sprendziamos atakos
- ataku issprendimas yra privalomas ir vyksta visoje lentoje, nepriklausomai ar konkretus laivas buvo judintas ar ne
- atakuoja tik aktyvus zaidejas ir tik po savo "move" ejimu, kiti zaidejai tik ginasi. Taigi atakuojant neimanoma prarasti laivo nors priesininkas ir stipresnis
- trumpas/ilgas atstumas aktualus tik atakuojanciam zaidejui. Gynybai atstumas neturi jokios reiksmes
- kiekvienas starshipas gali atakuoti tik viena taikini. Taigi negali pirmiau nukalti priesninko laiva, o po to nukariauti planeta (zinoma kol neturi "multiple target" technologijos)
- Starshipo gynyba yra 1, battlesipo 2. Nera tokio dalyko kaip sumine keliu laivu gynyba! Kiekvienas laivas yra puolamas atskirai. Todel atskride 2 starshipai prie kitu 2 starshipu nukals viena starshipa pasirinktinai arba abu paeiliui jei jau turi isvyste multiple target technologija
- Apie "raminima": sprigtavimo metu gali pataikyti i visa eile laivu. "Raminimas" skaitosi tik tada jeigu yra paliestas bent vienas priesininku laivas. Tada nuo lentos reikia nuimti tik savo laiva kuri sprigtavai ir pirma uzkabinta priesininku laiva. Savo paties uzkabinti laivai arba antras ir tolimesni preisininku laivai "ismanevruoja". Taigi sprigtuojant galima drasiai pataikyti i savo laivus. Taciau visi istaskyti nuo lentos laivai gryzta is supporta.
Zaidziant pagal taisykles priesininku planetu uzkariavimas pasidaro gerokai sudetingesnis, neimanoma su battleshipu per viena turna nusluoti 3 priesininku planetas
Net ir turint visas technologijas nukariaut ir issilaipint reiks bent keliu ejimu, nes atakos sprendziamos pabaigoje visu "move".
Zaidimas naujas, todel kol kas galima remtis tik autoriaus isaiskinimais forume, nes kazkieno sukurtas FAQ turi daug klaidu