Na jei taip.., peržiūrėjau 18xx taisykles ir išaiškinimus. Keletoje vietų kiek klydome. Bet klaidos neesminės pirmam žaidimui, sekantiems iš esmės gali pakeisti taktiką:
1. Aukcionas dėl privačių kompanijų (pagal klasikines taisykles) galimas ir kitokiu būdu. Susitarimo reikalas. Trečiadienį paaiškinsiu.
2. Tų kompanijų, kurias nupirko Andrius, bonusais gali naudotis tik akcinės bendrovės, kurios nupirko tas privačiasias (3 ir 4 fazėse). Tokiu būdu, AB įgauna teisę padėti bėgius, kurie nesijungia su jo stotimi, o D&H netgi padėti savo stotį (stoties markeris nekainuoja) kalnuose, kuri nesijungia su startine stotimi. Kitką supratome teisingai.
3. Vis dėlto pačiame pirmame raunde traukiniai nevažiuoja, tik statomi bėgiai, stotys ir gale nuperkamas garvežys. Vėliau, nupirkus bendrovę, direktorius turi teisę nupirkti garvežį tuo atveju, jei bendrovės startinė stotis jungiasi su bent vienu miestu.
4. Be reikalo kankinomės spėliodami, kokį tailsą kokiu keisti, yra taisyklėse lentelė, pateikianti visus variantus
5. Tiek dedant, tiek ir keičiant tailsą, galioja taisyklė, draudžianti: bėgiai negali baigtis į žemėlapio ribas arba storą liniją, vandenį, o su pilkais privalo jungtis teisingai
6. Kol egzistuoja (yra žaidime) privati bendrovė, ant jos hekso bėgių statyti negalima. Kur kas duota lentelėje taisyklėse
7.Jei pasikeitus fazei reikia sumažinti garvežių skaičių (bet legalių, tie kur paseno išeina iš žaidimo), jie eina į Bank poolą, iš kurio kitas žaidėjas gali pirkti už normalią kainą.
8. AB gali garvežius parduoti viena kitai už sutartinę kainą (bet ne mažiau 1$). Tariasi direktoriai.
Be to, klasikinėse taisyklėse žaidimas gali baigtis ir bankrotu. T.y. AB neužtenka $ garvežiui, direktoriaus pinigų irgi neužtenka, pardavus visas direktoriaus turimas akcijas vis tiek neužtenka. Sunkiai pasiekiamas variantas. Nebent kai kas nors greičiau nori baigti žaidimą.